Gearriveerd in Huesca - Reisverslag uit Huesca, Spanje van Tessa Plugge - WaarBenJij.nu Gearriveerd in Huesca - Reisverslag uit Huesca, Spanje van Tessa Plugge - WaarBenJij.nu

Gearriveerd in Huesca

Door: tessaplugge

Blijf op de hoogte en volg Tessa

12 September 2011 | Spanje, Huesca

Gister was het dan zover, ik en Sophie vertrokken naar Spanje. Aan het begin van de zomer leek het nog zo ver weg maar dan ineens is het zover. Na een lange autorit naar Brussel was het moment gekomen om afscheid te nemen van paps en mams en Niels. Dat was zwaarder dan ik had gedacht. De reis verliep goed, sneller als gedacht en om half 9 stonden we in Huesca. wij dachten dat is mooi op tijd, maar toen wisten we ng niet dat onze huurbazin niet te bereiken was. Uiteindelijk hebben we anderhalf uur op een terrasje zitten wachten tot ze er eindelijk aan kwam. Het appartement ziet er goed uit, dat was dan weer een opluchting. Na alle emoties en stress van die dag hebben we toch wel lekker geslapen. Vandaag was de eerste dag en hadden we gelijk een niveau test voor onze spaanse cursus, dan merk je dat het spaans toch aardig is weggezakt tijdens de vakantie! Gelukkig had iedereen daar last van! Ook zijn we op de universiteit geweest en hebben we ons rooster gekregen, dat is wel wat anders dan op de HZ, we kunnen lessen hebben tot 21:00 uur!! verder is het raar om hier te zijn en zal k echt nog moeten wennen, tis nu net een vakantie maar het idee dat je niet terug naar huis gaat is raar en besef je je nee ik zit hier voor de komende maanden. Wel genieten we van het spaanse zonnetje, het is hier 30 graden met een strak blauwe lucht! Dit was het voor vandaag, Adios!

• 12 September 2011 - 17:49

Sab:

Heee Tessss! =D
    Ook leuk om jou verhaal te lezen! Lekker he die tropische temperaturen =D Geniet er van daar meiss! Xxxx

• 12 September 2011 - 20:22

Eveline:

Hee meid!
    Ben blij dat jullie veilig en goed zijn aangekomen. Lekker hoor die temperaturen! Veel succes daar en we houden contact! Liefs xx