Laatste Loodjes! - Reisverslag uit Huesca, Spanje van Tessa Plugge - WaarBenJij.nu Laatste Loodjes! - Reisverslag uit Huesca, Spanje van Tessa Plugge - WaarBenJij.nu

Laatste Loodjes!

Door: Tessa Plugge

Blijf op de hoogte en volg Tessa

15 Januari 2012 | Spanje, Huesca

Hallo allemaal,

Ik zie net dat ik mijn laatste reisverslag op 19 november 2011 geschreven heb!!! Dat betekent dat dit het eertse reisverslag van het nieuwe jaar word! De reden dat ik zolang niks geschreven heb is omdat ik in de maand december niet veel in Spanje geweest ben. Ik ben in begin december anderhalve week thuis geweest omdat ik jarig was en we een aantal feestdagen en daardoor vrije dagen hadden. Daarna ben ik voor anderhalve week teruggegaan en daarna was het kerstvakantie en ben ik weer voor twee en halve week naar huis gekomen. Ik heb er erg van genoten om weer lekker thuis te zijn. En ik zag er dan in begin januari best wel tegenop om voor de laatste maand terug te gaan, omdat ik in mijn achterhoofd wist wat ik allemaal nog moest doen voordat ik weer terug naar huis zou keren.

En hier zit ik dan alweer een week. Klaar voor de laatste loodjes. De komende weken zullen in het teken staan van presentaties, tentamens en de laatste dingentjes afronden. Het is hier in ons appartementje dan ook echt een studiehuisje geworden. Op de tafel liggen boeken en allerlei papieren en onze laptops draaien overuren!!

Het is best vreemd om nu tentamens te moeten leren in het spaans, dat vraagt toch best wel wat meer tijd dan we gewend zijn. Maar een goed begin is het halve werk en we zijn dan deze week ook al begonnen met leren. We hebben nu nog twee weken school, waarin we nog een aantal presentaties moeten geven en daarna hebben we twee weken tentamens. Ik heb mijn laatste tentamen op 9 februari en zal dan de 10e terug vliegen naar Nederland. Dan zit het eertse avontuur er alweer op, dat is best gek!

Buenos noches!!

  • 15 Januari 2012 - 21:59

    Eveline:

    Hee Tess!

    Raar he, dat het zo snel gaat! Wij zitten nu net in Spanje en ons 2e avontuur is dus alweer begonnen echt bizar:P Maar ik wens je veel succes met je laatste loodjes daar! Weet je al waar je stage gaat lopen? xxxxxx

  • 15 Januari 2012 - 22:32

    Sab:

    Heee Tess!!

    Ja die laatste loodjes zijn nog ff pittig met spaanse tentamens, maar komt vast allemaal goed bij jullie!! Jullie moeten trouwens nog wel best lang door met school :o Ik heb mijn laatste tentamen hier 26 januari al! Ik vlieg 27e terug naaar huis, maar ga Spanje echt zo missen! Maar zoals je zegt.. best gek dat het eerste avontuur er al bijna op zit.. Vind het zelf wel echt heel jammer! Maargoed meid, succes met leren en met de tentamens/presentaties!! Geniet nog van je laatste weken!

    Liefssxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 07 Sept. 2011
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 11941

Voorgaande reizen:

01 Maart 2012 - 28 Juli 2012

stage in Düsseldorf

11 September 2011 - 10 Februari 2012

Studeren in Spanje

Landen bezocht: