Berichtje voor vertrek - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Tessa Plugge - WaarBenJij.nu Berichtje voor vertrek - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Tessa Plugge - WaarBenJij.nu

Berichtje voor vertrek

Door: tessaplugge

Blijf op de hoogte en volg Tessa

07 September 2011 | Nederland, Schiedam

Zondag is het zover, dan ga ik samen met Sophie voor 5 maanden studeren in Huesca. Maar voor het zover is moete er nog allerlei dingen geregeld worden!! En k zou af en toe wel eens willen dat dat allemaal niet zou hoeven!!! Verder staat er nog een andere klus te wachten...namelijk het inpakken van de koffer! Wat neem k mee en wat niet!? Dan is als meisje zijnde 20 kilo niet zo heel veel haha!

Ik houd jullie op de hoogte, het volgende verslag zal komen als ik in Spanje zit!

Tot snel!

• 07 September 2011 - 18:15

Sabrina:

Tessssssssssss =D
    Spannend he!?? Zo de laatste paar dagen voor vertrek! Ik weet het.. ze kunnen stressvol zijn, maar zodra je in het vliegtuig zit, valt dat allemaal van je af! Geniet ervan in Spanje & ik houd je verhaaltjes in de gaten =D
    xxxxx Sabbieee

• 07 September 2011 - 18:38

Tessa Plugge:

Hee Sab! :D Ja ontzettend spannend!! maar k geloof ook wel dat het allemaal goed komt! Ik heb net ook jouw nieuwe verhaal gelezen! jeetje wat chaotisch daar! Echt spaans klinkt het :p daar zal k nog wel even aan moeten wennen hahah! xxxxx

• 07 September 2011 - 20:13

Sop:

The party, karamu, fiesta, forever =D
    Tessie, we gaan er een geweldige tijd van maken! <3

• 08 September 2011 - 10:27